Son Xəbər: Hərbi vəzifəlilərlə növbəti təlim toplanışı başlayıb, Sabah bəzi rayonlara leysan yağacaq, dolu düşəcək, Kreml: İranın nüvə silahlarının yayılmaması müqaviləsindən çıxması mövzusu Putin-Pezeşkian görüşündə qaldırıla bilər, Azərbaycan və Mərkəzi Asiya Dövlət Başçılarının 8-ci Məşvərət görüşündən sonra sənədlər imzalanıb, Emoməli Rahmon: Azərbaycan və Mərkəzi Asiya ölkələri daha sıx iqtisadi əməkdaşlıq üçün potensiala malikdir, Prezident: Nəqliyyat - Mərkəzi Asiya dövlətləri və Azərbaycan arasında əməkdaşlığın əsas istiqamətlərindən biridir, İlham Əliyev "Avaza" Kompleksinə gəlib, İlham Əliyev Türkmənistana işgüzar səfərə gəlib, Bu gün Bakı və Abşeronun bir sıra ərazilərinə işıq olmayacaq, Oyuncaqların təhlükəsizliyinə dair tələblər təsdiqlənib, qadağalar müəyyənləşib,

Həlak olan və əmək qabiliyyətini itirən işçilərə müavinətlər belə VERİLƏCƏK

Həlak olan və əmək qabiliyyətini itirən işçilərə müavinətlər belə VERİLƏCƏK

Tarix: 29-12-2021, 22:02


Özəlləşdirilən və idarəetməyə verilən dövlət müəssisələrində istehsalat qəzası və yaxud peşə xəstəliyi nəticəsində həlak olan işçiyə minimum aylıq əməkhaqqı məbləğində müavinət veriləcək.


Bu, Prezident İlham Əliyevin bu gün imzaladığı fərmanla “Özəlləşdirilən və idarəetməyə verilən dövlət müəssisələrinin istehsalat qəzası və yaxud peşə xəstəliyi nəticəsində sağlamlığı pozulmuş işçisinə və ya bu səbəbdən həlak olmuş işçisinin ailə üzvlərinə və himayəsində olan digər şəxslərə aylıq ödənc üzrə borclarının tənzimlənməsi Qaydaları”na edilən dəyişiklikdə əksini tapıb.


Fərmana əsasən, nəzərdə tutulan dövlət müəssisələrinin müvafiq dövr üçün istehsalat qəzası və yaxud peşə xəstəliyi nəticəsində sağlamlığı pozulmuş işçisinə və ya bu səbəbdən həlak olmuş işçisinin ailə üzvlərinə və himayəsində olan digər şəxslərə aylıq ödənc əvəzinə dövlət büdcəsinin vəsaiti hesabına aşağıdakı məbləğlərdə aylıq müavinət veriləcək:


- peşə əmək qabiliyyəti itirildikdə – minimum aylıq əməkhaqqının əmək qabiliyyətinin itirilmə faizi məbləğində (33 manatdan az olmayaraq);

- həlak olduqda – minimum aylıq əməkhaqqı məbləğində.


Qeyd edək ki, indiyə qədər aşağıdakı qaydada müavinətlər verilib:


- peşə əmək qabiliyyəti 29 faizədək itirildikdə – 33 manat;


- peşə əmək qabiliyyəti 30 faizdən 59 faizədək itirildikdə – 44 manat;


- peşə əmək qabiliyyəti 60 faizdən 79 faizədək itirildikdə – 55 manat;


- peşə əmək qabiliyyəti 80 faiz və daha çox itirildikdə – 66 manat;

- həlak olduqda – 77 manat məbləğdə müavinət verilirdi.




RƏYLƏR


REKLAM

XƏBƏR LENTİ

POPULYAR XƏBƏRLƏR